24/7 beschikbaarheid

Een belangrijk onderdeel van de customer experience is de bereikbaarheid van een bedrijf. Daarom biedt Digital Customer Care Company 24/7, 365 dagen per jaar webcare en chat service.

Hoewel niet altijd noodzakelijk is 24/7 dienstverlening wel precies waar Digital Customer Care Company naar streeft.

We doen dit omdat een belangrijk onderdeel van de klantervaring de bereikbaarheid van een bedrijf is. De klant heeft namelijk een druk leven. School, werk en kinderen nemen de meeste tijd van de dag van de klant in beslag. En het is lastig om onze dag om andere dingen heen te plannen, dus moeten de andere dingen om onze dag heen gepland worden. Daarbij kan het zijn dat u klanten heeft die in andere tijdzones wonen en werken. 

Het kan soms lastig zijn om ’s avonds en in het weekend live chat service te bieden. Er zijn namelijk genoeg bedrijven die hun kantoor niet op de juiste tijden open kunnen houden, maar waarvoor het wel belangrijk is dat te doen.

Daarom bieden we 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar live chat en webcare aan. 

24/7 bereikbaar = blije klanten

Uitbesteden

Ruimere openingstijden brengen extra kosten met zich mee die het misschien niet de moeite waard maken om langer open te blijven.

Uitbesteden is dan de perfecte oplossing. U hoeft geen extra personeel aan te nemen en ook extra kantoorkosten voorkomt u met uitbesteden, maar u bent wél 24/7 bereikbaar!

Contact opnemen met een bedrijf is geen prioriteit, maar moet wel gebeuren. Het is daarom belangrijk dat klanten bedrijven zo goed mogelijk kunnen bereiken. En daarvoor moet ook u zorgen. Zo kan de klant zelf bepalen hoe en wanneer hij contact met u opneemt. Pas daarom uw openingstijden aan het schema van de klant aan. Bedrijven die dat als moeilijk ervaren helpen wij maar al te graag.

Ideaal zou zijn om elke dag en elke nacht beschikbaar te zijn, daar worden klanten pas echt blij van. Maar 24/7 beschikbaarheid is lang niet altijd nodig en meestal volstaat een chat service van vroeg in de ochtend tot in de avond. Daarom bieden we voor bedrijven met klanten in Nederland en de rest van Europa service aan van 7 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds, zodat u ook buiten gebruikelijke kantoortijden bereikbaar kan zijn. En voor bedrijven met klanten in andere tijdzones bieden we onze service 24 uur per dag aan. Voor beide opties geldt dat we 365 dagen per jaar aan het werk zijn!

Bereikbaar buiten kantoortijden.

Geen extra personeelskosten

Geen extra kantoorkosten

Hogere klanttevredenheid

Een blije klant

Altijd bereikbaar zijn zorgt voor tevreden klanten. En klanten zijn precies waar een bedrijf om draait. Want zonder klanten geen winst. Geef de klant dus wat hij verwacht.

Geen follow-up nodig

Via digitaal contact worden kwesties vaak al meteen opgelost. Follow-up via telefoon of e-mail de volgende dag is dus niet meer nodig.

Gratis ambassadeurs

Uw klanten zijn uw ambassadeurs. Een goede en snelle service houdt ze tevreden, laat ze terugkomen en zorgt ervoor dat ze uw bedrijf bij anderen aanbevelen.