Dit is het eerste artikel in onze serie over nieuwe technologieën en hoe deze je klantenservice kunnen helpen verbeteren en uitbreiden. We verdiepen ons deze keer in […]
Dit is het eerste artikel in onze serie over nieuwe technologieën en hoe deze je klantenservice kunnen helpen verbeteren en uitbreiden. We verdiepen ons deze keer in […]
In een altijd veranderende wereld kunnen we niet anders dan hierin meegaan en bedenken hoe we nieuwe technologieën kunnen inzetten voor ons bedrijf. De klantenservice moet daarbij […]
Als je een bedrijf hebt, is de kans groot dat je klantenservice verleent. Zo niet, dan horen we graag van je hoe je dit klaarspeelt. Maar wanneer […]
Live chat is een zeer efficiënte manier om met je klanten in contact te staan. Het is bijvoorbeeld veel efficiënter dan een callcenter en heeft zowel voor […]
Gemotiveerde medewerkers doen hun werk beter en zijn efficiënter. En hoe je medewerkers zich voelen binnen je organisatie heeft direct gevolgen op hoe jouw klanten zich aan […]
Bij het runnen van een webcareteam komen twee dingen kijken: de mensen en de techniek. Vaak wordt verwacht dat als het met de techniek goed zit, het […]
Een bedrijf kan niet bestaan zonder klanten. Zij zijn het immers die het geld in het laatje brengen. Het is daarom belangrijk om ervoor te zorgen dat […]
Als je nog geen webcarestrategie hebt voor je klantenservice, dan wordt het misschien tijd om dat eens te overwegen. Anno 2017 kun je namelijk niet níét service […]
We leven in een digitale wereld. Dat is fijn, want het maakt het leven een stuk gemakkelijker, efficiënter, veiliger en stabieler. Maar aan de andere kant moeten […]
Wanneer je aan de slag gaat met live chat voor je klantenservice of om te zorgen voor een hogere omzet, is het bemannen ervan een belangrijk onderdeel. […]