AI is een relatief nieuwe technologische ontwikkeling die steeds belangrijker wordt in onze levens en bedrijven. Het kan bedrijven enorm helpen om tijd en kosten te besparen. […]
AI is een relatief nieuwe technologische ontwikkeling die steeds belangrijker wordt in onze levens en bedrijven. Het kan bedrijven enorm helpen om tijd en kosten te besparen. […]
Wanneer je webcare gaat inzetten, maak je hoogstwaarschijnlijk al gebruik van sociale media. Dat is goed, want dan weet je al hoe het werkt en hoe je […]
Als je nog geen gebruik maakt van live chat in je klantenservicemix, dan wordt dat hoog tijd. Het kan je namelijk veel opbrengen en daarnaast ook nog […]
Wanneer je hebt besloten om webcare in te gaan zetten voor je klantenservice, dan is een van de eerste dingen die erbij komen kijken het opzetten van […]
Live chat werkt goed bij klanten en is handig om in je communicatiemix te hebben. Je moet immers je klanten genoeg opties geven om contact met je […]
Het is alweer een jaar geleden dat we ons eerste artikel schreven over waar je op moet letten als je WhatsApp in je webcarestrategie wilt opnemen. Tijd […]
LinkedIn is alweer een behoorlijke tijd een belangrijk sociaal netwerk en eentje die voor bedrijven onmisbaar is geworden bij het opbouwen van hun bedrijf. Als je een […]
Wanneer je met live chat wilt beginnen, is het belangrijk om de juiste provider uit te kiezen. Daarbij moet je letten op bijvoorbeeld prijzen en voorwaarden, maar […]
Klantenservicemedewerkers zijn de medewerkers binnen een bedrijf die het meest in contact staan met anderen. Wat zij de hele dag door doen is communiceren, communiceren, communiceren. Als […]
We schreven eerder al over online monitoring tools en het belang ervan. Graag willen we even stilstaan bij een onderdeel daarvan: social media monitoring. Beiden hebben zeker […]