Digitaal klantcontact uitbesteden

Digital Customer Care Company handelt jaarlijks voor verschillende bedrijven meer dan een miljoen digitale klantenservice-interacties af.

Voor bedrijven die niet de tijd of middelen hebben om digitaal klantcontact goed aan te pakken, is het een goed idee om eens na te denken over uitbesteden. Velen zijn u al voorgegaan: bij Digital Customer Care Company handelen we jaarlijks voor verschillende bedrijven meer dan een miljoen digitale klantenservice-interacties af. Hier zitten ook enkele grote Europese en Amerikaanse merken tussen.

We weten dus hoe belangrijk voortdurende innovatie is om uw klanten in uw naam de best mogelijke service te kunnen geven. We zijn zeer toegewijd aan digitale transformatie en prestatieverbetering. En, we plaatsen bedrijfsresultaten altijd boven operationele KPI’s. Onze diensten gaan dan ook veel verder dan die van traditionele contactcenters.

Uw doel is ook ons doel:

  • kostenreductie;
  • omzetgroei;
  • klantloyaliteit;
  • een geweldige klantervaring.

Meertalige customer care

Veel bedrijven doen vandaag de dag internationaal zaken. We hebben daarom mensen in dienst die niet alleen Nederlands en Engels spreken, maar ook nog een of meerdere andere talen machtig zijn. We proberen dit aanbod altijd uit te breiden.

Momenteel bieden digitaal klantcontact aan in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans. Zodat onze agents uw klanten in hun eigen taal kunnen helpen.

Omnichannel klantenservice

Onze dienstverlening bestaat uit omnichannel klantcontactdiensten. Dat doen we via e-mail, webtickets, live chat, sociale media en mobiele apps. We geven uw klanten namelijk graag een brede keuze aan contactmogelijkheden. Zo kunnen zij zelf kiezen hoe ze contact met u opnemen.

Persoonlijke verbinding

Goede klantenservice gaat niet alleen om het leveren van efficiënte en goed geïnformeerde ondersteuning op merkniveau. Het gaat ook om het maken van emotionele connecties: klanten inspireren, ze aan uw merk verbinden en ervoor zorgen dat ze u gaan aanbevelen aan anderen in hun omgeving. Daarom zijn we vanaf het begin af aan gericht op het bouwen van loyale klantverbindingen tussen onze klanten en de klanten van onze klanten. In 5 talen en met een omnichannelaanpak. Vierentwintig uur per dag.

Technische ondersteuning

Als dingen niet werken, willen klanten graag snel een oplossing zien. Onze technische ondersteuningsprogramma’s zijn gebaseerd op praktijkgerichte training en kennis. Wanneer onze chat agents getraind worden om voor uw klanten aan de slag te gaan, geven we hen diepgaande kennis mee over uw producten en diensten.

Op die manier helpen we om de First Contact Resolution (FCR) te verhogen. Ook bieden we de klant tegelijkertijd een empathische ondersteuningservaring. Uiteindelijk willen we uw klanten helpen om hun eigen problemen op te lossen met onze kennisbanksoftware MyAnswers.

En als u ook uw werkplek beheer wilt uitbesteden, denk dan eens aan onze dienst My IT Crew. We reageren binnen 10 minuten, 7 dagen per week. En, we helpen u in gewoon Nederlands.

We bieden MyAnswers en My IT Crew in combinatie met onze dienstverlening rondom digitaal klantcontact aan, maar ook onafhankelijk van elkaar aan.

Verkoopondersteuning / omzet genereren

Onze agents verwerken jaarlijks tienduizenden chats en berichten. Zo dragen ze rechtstreeks bij aan de inkomsten van onze klanten. Van de waarde van de gemiddelde bestelling tot conversiedoelen en afsluitpercentages: we hebben een uitstekende geschiedenis op het gebied van het werven, verwelkomen en behouden van klanten. Inclusief het maximaliseren van de klantwaarde op de lange termijn.