Customer experience

Digital Customer Care Company kijkt naar de cruciale onderdelen van uw website en bepaalt waar de customer experience verbeterd zou kunnen worden.

Als u voor uw bedrijf de customer experience (klantervaring) wilt verbeteren is Digital Customer Care Company voor u de juiste oplossing. We zorgen namelijk altijd dat ons personeel goed is getraind en opgeleid voordat we voor een klant aan de slag gaan.

Buiten dat we ons personeel bekend maken met uw beleid, focussen we op productkennis. Alleen met productkennis in huis kunnen we uw klanten op de juiste manier te woord staan en hen een goede contactervaring meegeven.

Een ander belangrijk aspect van het verbeteren van de klantervaring is het optimaliseren van uw website. Een niet (goed) werkende website is vaak een grote bron van irritatie voor klanten. Het kan ervoor zorgen dat ze uw website voortijdig verlaten en kiezen voor een website van de concurrent, die wél goed functioneert

We kijken daarom naar de cruciale onderdelen van uw website en bepalen waar de customer experience (CX) verbeterd zou kunnen worden. Bevat de contactpagina alle relevante informatie, werkt deze en kan de klant er goed heen navigeren? Werken alle links en is de productpagina volledig en werkend? Stap voor stap lopen we door uw website; waar nodig verbeteren we de functionaliteit wat eraan zal bijdragen dat website bezoekers converteren naar serieuze leads en betalende klanten.

productkennis

Al onze chat agents worden goed opgeleid voor ze voor u aan de slag gaan. We doen dat samen met u zodat we zeker weten dat ze de juiste product kennis in huis hebben.

menselijke touch

Doordat wij mensen inzetten in plaats van chat bots behoudt u een diepgaand en persoonlijk contact met uw klanten. Dat is iets wat u zeker terug zult zien in de klanttevredenheid.

probleemoplossing

Onze intensieve training, uitgebreide kennisbank en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat onze agents zelfverzekerd en oplossinggericht vragen en problemen van uw klanten op kunnen lossen.

websiteoptimalisatie

Onze experts testen en beoordelen uw website tot in het detail. Hun oplossingsgerichte advies garandeert een gebruikersvriendelijke en goed functionerende website.

Hoe we dat doen?

  • We stellen uw klant gerust wanneer hij zorgen heeft.
  • We beantwoorden al zijn vragen en lossen zijn problemen op, net zo goed als uw eigen personeel dat zou doen.
  • We controleren uw website, te beginnen met de contactpagina.
  • Indien gewenst adviseren we u over selfservicemogelijkheden en hoe u hiermee uw klantenserviceafdeling nog efficiënter kunt maken.

Uiteindelijk draait het allemaal om hoe de klant over u denkt wanneer hij uw website verlaat. Een tevreden klant is je beste verkoper. Daarom trainen we ons personeel om negatieve gedachten om te zetten in positieve en geven we altijd een menselijke touch aan digitaal klantcontact. Bij Digital Customer Care Company bieden we u een totaalpakket met als doel: de perfecte klantervaring creëren.