Naarmate uw bedrijf groeit zult u merken dat de behoeften van uw klanten langzaam maar zeker veranderen. Het kan soms lastig zijn voor bedrijven om direct op dit soort ontwikkelingen in te spelen. Het is dan ook belangrijk om een contactcenter te hebben dat kan meegroeien met uw bedrijf.

Bij Digital Customer Care Company weten we hoe lastig het kan zijn om de juiste mensen voor uw digitale klantencontact te vinden. Als contactcenter is dat precies waar we ons mee bezighouden: de omvang voor het contactcenter bepalen en daar de juiste mensen voor vinden. Doordat we meerdere mensen in dienst hebben kunnen we makkelijk meer mensen inzetten als het iets drukker wordt en mensen doorschuiven naar een ander project als het wat rustiger is. Zo kunt u zich kunnen concentreren op de verkoop van uw dienst of product.

Komt dit u bekend voor?

  • U weet niet hoeveel contactverzoeken u kunt verwachten.
  • U weet niet hoeveel mensen u in moet zetten.
  • U kunt de juiste mensen met de juiste vaardigheden niet vinden.
  • U kunt groei al snel niet meer aan.

Flexibel

Een groeiend bedrijf moet flexibel zijn. Digital Customer Care Company biedt de flexibiliteit die u nodig heeft om gemakkelijk mee te kunnen groeien met uw klanten.

Meerdere agents beschikbaar

We zijn zo flexibel omdat we beschikken over verschillende agents die voor meerdere klanten tegelijk inzetbaar zijn. Zo heeft u geen zorgen meer over voldoende en goed opgeleid personeel.

Lagere kosten

U betaalt altijd alleen voor wat u nodig heeft: wordt er maar één chatagent ingezet dan betaalt u voor maar één chatagent. En, u heeft geen dure opstart kosten!

Het is altijd een goed idee om klein te beginnen. Zo hoeft u niet meteen veel geld uit te geven aan een dure infrastructuur en extra personeel. Ook wanneer u besluit zelf een kleinschalig contactcenter op te zetten. Er is namelijk altijd een bepaalde investering voor nodig, die zich soms moeilijk of pas laat terug laat verdienen. Door een gespecialiseerd contactcenter in te zetten bespaart u zichzelf deze kosten en kunt u vanaf het begin kostenefficiënt te werk gaan.

Door uit te besteden wanneer u nog geen volwaardig contactcenter kunt opzetten betaalt u altijd alleen voor wat u werkelijk gebruikt. En wanneer uw bedrijf groeit, kunt u alsnog besluiten alles in eigen beheer te nemen en alle nodige middelen aan te schaffen.

Groei betekent voor veel bedrijven ook een uitbreiding naar het buitenland. Daarop moet de strategie ook aangepast worden. Indien u uw producten en diensten ook in het buitenland of aan internationale bedrijven in Nederland aanbiedt, kunt u ook kiezen voor onze meertalige dienstverlening.

Zo werkt het

Voor elke nieuwe klant beginnen we met drie chat agents. Wij zorgen voor een goede training zodat ze alles weten over uw bedrijf, uw producten en uw beleid. Diezelfde training hebben we gegeven aan personeel van bedrijven zoals LeasePlan Bank, Hewlett Packard Enterprise en Mediq, zodat ook hun eigen agents werk van goede kwaliteit kunnen (blijven) leveren. We doen dat samen met u, zodat de agents alles weten over uw bedrijf en producten.

Mochten we op een gegeven moment meer agents voor uw bedrijf nodig hebben, dan gaan we schuiven. Of we gaan op zoek naar een nieuw teamlid. Op die manier groeien we mee met elke klant.