Nieuwe klantinzichten

Het is voor bedrijven vaak niet haalbaar om de tijd en moeite te investeren die nodig is om de klant goed te leren kennen, want data-analyse is veel meer dan alleen cijfertjes verzamelen. Om data goed te kunnen analyseren zijn twee dingen heel belangrijk: de juiste tools en expertise.

Helaas beschikt niet ieder bedrijf hierover. Digital Customer Care Company heeft deze wel in huis en kan daarom makkelijk de informatie in kaart brengen die u in staat stelt uw klanten écht te leren kennen.

Omdat Digital Customer Care Company de tools, expertise én mankracht in huis heeft, nemen we onze klanten veel werk en zorgen uit handen. Wij leveren duidelijke datarapporten, voorzien van onze adviezen, welke de basis vormen om direct actie te kunnen nemen.

Met alle data die wij voor u verzamelen voorzien wij u ook in de toekomst met regelmaat van nieuwe inzichten. Zodat u uw bedrijf continue kunt blijven verbeteren.

We verzamelen veel data, zoals:

  • demografische informatie (bijvoorbeeld leeftijd, locatie);
  • meest gestelde vragen;
  • redenen voor websitebezoek;
  • klachten van klanten (volume, type);
  • hoeveel en welke pagina’s de klant bezoekt voordat hij een item in zijn winkelmandje stopt, en
  • op welke pagina websitebezoekers afhaken in het aankoopproces.

Tools

Digital Customer Care Company beschikt over alle hulpmiddelen die nodig zijn om goede analyses te kunnen maken en u van goede inzichten te kunnen voorzien.

Expertise

Door onze kennis en ervaring weten we precies waar we op moeten letten en hoe we data moeten interpreteren. Dit resulteert in duidelijke conclusies en concreet advies.

We stellen een overzicht samen van belangrijke informatie en kijken daarbij ook naar trends in het klantcontact. Zo kunt u meteen inspringen op recente ontwikkelingen en ervoor zorgen dat uw klanten aan u gebonden blijven.

Met het advies dat Digital Customer Care Company u levert kunt u direct aan de slag: uw website en communicatie(kanalen) zijn beter afgestemd op uw doelgroep en u kunt uw klanten betere aanbiedingen doen. Ook stellen onze rapporten en adviezen u in staat om beter doelen te stellen, die meer resultaat zullen boeken.

Onze inzichten worden gebruikt voor:

  • optimalisatie van de website;
  • innovatie van producten en/of diensten;
  • verbeteren van de communicatie;
  • het aan passen van de bedrijfsfocus;
  • bijsturing van de strategie.