Digital Customer Care Company werkt voor bedrijven uit zeer uiteenlopende branches. Die diversiteit houdt het werk voor ons interessant. Ook zorgt het ervoor dat we flexibel blijven en niet vastzitten aan één branche; we kunnen daardoor ook gemakkelijk voor nieuwe klanten aan het werk.

We werken onder andere voor bedrijven die trailers verkopen, voor recruitment bureaus, IT bedrijven, goede doelen en online apothekers. Al onze klanten kunt u helemaal onderaan deze pagina zien. Weten hoe we werken? Bekijk hieronder één van onze case studies van LiveChat Pro, één van onze labels.

Case studies

Fortune Coffee verdubbelt aantal leads met LiveChat Pro

Persoonlijke aandacht is een van de sterke punten van Fortune Coffee. Dat sluit ook aan bij hun product, want koffie brengt mensen samen en gesprekken op gang. Vanuit dat oogpunt hecht de leverancier veel waarde aan goede, persoonlijke service en aandacht. Met LiveChat Pro heeft Fortune Coffee dat qua chats ook voor elkaar gekregen. Het resultaat: zeer tevreden klanten en een verdubbeling van het aantal leads uit live chat.

Download de case study

Kroftman Structures verdubbelt aantal offerteaanvragen met LiveChat Pro

Maandelijks heeft Kroftman Structures ongeveer 60.000 bezoekers op zijn website. Hoe kunnen we van deze bezoekers leads maken? De leverancier van opslaghallen schakelde LiveChat Pro in om vragen van websitebezoekers te beantwoorden via live chat. Het resultaat? Een ruime verdubbeling in sales leads met 365 offerteaanvragen in augustus ten opzichte van 164 in het voorgaande jaar.

Download de case study

Nooteboom Trailers biedt extra klantenservice met LiveChat Pro

Speciaal transport is maatwerk. Daarom investeert de Nooteboom Trailers continu in innovaties – niet alleen op het vlak van uitzonderlijk wegvervoer, maar ook qua klantcommunicatie. Met deze gedachte in het achterhoofd besloot de trailerproducent zijn websitebezoekers te helpen via Managed Live Chat van LiveChat Pro. Met deze service legt Nooteboom de basis voor een lange-termijnrelatie met klanten en voor meer business.

Download de case study

EP: boost klanttevredenheid met LiveChat Pro

Het verkopen van consumentenelektronica is mensenwerk: bij de zoektocht naar de juiste wasmachine, TV of koelkast hebben consumenten geregeld vragen. Omdat de verkoop van producten steeds meer online en buiten werktijden plaatsvindt, besloot EP: klanten extra service te gaan bieden via live chat. Heeft een consument op EP.nl een vraag tussen 7 ‘s ochtends en 9 ‘s avonds? Dan beantwoordt het externe klantenserviceteam van LiveChat Pro die direct.

Download de case study

Enerpac tilt klantenservice naar een hoger niveau met LiveChat Pro

De hangbrug bij het Zuid-Franse Millau, het Vegas Wheel en een Maleisisch olieplatform – stuk voor stuk projecten waarbij hydraulische tools van Enerpac zijn gebruikt. Deze wereldwijde marktleider in hydraulisch gereedschap wilde de ongeveer 150.000 bezoekers op zijn websites zoveel mogelijk omzetten in klanten. Meertalige live chat-functionaliteit van LiveChat Pro maakt dat mogelijk: Enerpac heeft direct contact met zijn klanten en leads worden één-op-één ingevoerd in het e-mailmarketing- en CRM-systeem.

Download de case study

To Tuscany maakt het vakantiehuurders makkelijk met Managed Live Chat

Het boeken van een vakantievilla moet vooral makkelijk zijn. Wat is er beschikbaar in een bepaal-de regio, met zwembad, vijf slaapkamers en geschikt voor kinderen? LiveChat Pro beantwoordt dergelijke vragen direct via live chat. In de gewenste taal, binnen en buiten kantoortijden. Zodat klanten van online reisbureau To Tuscany direct weten of ze hun droomvakantie hebben gevonden.

Download de case study

B2B klanten

B2C klanten