Over Omnichannel

Omnichannel klantenservice is klantenservice waarbij alle service kanalen met elkaar in verbinding staan. Het gaat dus niet alleen om het inzetten van veel verschillende service kanalen, maar vooral om hoe deze kanalen samenwerken. Wanneer u in gesprek bent met een klant, moet u kunnen schakelen tussen bijvoorbeeld uw kennisbank, Twitter, live chat en e-mail. Ter afsluiting van uw gesprek kunt u dan wellicht via Whatsapp of sms een bevestiging of trackingcode sturen.

Naadloos schakelen tussen de verschillende kanalen maakt de klantervaring aangenamer, persoonlijker, en zorgt voor een hogere klanttevredenheid en klantloyaliteit.

Om goede omnichannel klantenservice te kunnen bieden, is het belangrijk verschillende kanalen in te zetten waarbij eerst moet worden bepaald via welke kanalen uw klant in contact met u wilt komen. Daarbij is het belangrijk om extra aandacht te besteden aan sociale media, aangezien hier vele verschillende platformen voor zijn zoals Facebook Pages en Facebook Messenger, Instagram, Twitter en WhatsApp, maar ook op Shopify en Amazon.

Neem eens contact met ons op. Wij kunnen u helpen bepalen welke kanalen voor u het meest relevant zijn en we adviseren u graag over de verschillende voordelen.

Service kanalen:

  • Sociale media;
  • Sms;
  • Live chat;
  • E-mail;
  • Uw eigen app;
  • Selfservice.

Waarom Digital Customer Care Company?

Experts in webcare

We concentreren ons uitsluitend op online dialogen met uw klanten. We doen geen social media marketing en creëren ook geen content.

Onze passie

Onze passie is het helpen van klanten. Dit is dan ook onze kernactiviteit.

Uitstekende klantervaring

We werken met een professioneel team die met een gedegen training uw klanten te woord staan en zo een uitstekende klantervaring leveren.

Service Level Agreement

We hebben de zwaarste SLA in de branche. We garanderen een gemiddelde reactietijd van maximaal 30 seconden bij live chat en 15 minuten bij webcare. Zo niet, dan krijgt u van ons geld terug!

Meertalig

We werken met een internationaal team en leveren live chat in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Portugees en Spaans.

Omnichannel

We ondersteunen vele communicatiekanalen, waaronder e-mail, live chat Facebook, Twitter en Whatsapp.

De beste technologie

De geavanceerde technologie die we gebruiken stelt ons in staat om razendsnel sociale mediaberichten over uw merk op te pikken en deze efficiënt af te handelen en om uw websitebezoekers op het juiste moment in hun online customer journey uit te nodigen voor een gesprek.

Ruime openingstijden

We zijn 24 uur per dag geopend, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar!