Wie zijn wij?

Digital Customer Care Company is een Customer Experience bedrijf dat online klantenservice van wereldformaat levert sinds 2006.

Digital Customer Care Company is een Customer Experience bedrijf dat online klantenservice van wereldformaat levert sinds 2006. We zijn een digitaal contactcenter en werken volledig online. Onze passie is om uw klanten online te helpen. Wij beantwoorden al hun vragen, maar wij generen ook leads en orders.

Onze klanten zijn bedrijven en organisaties die hoge volumes digitaal klantcontact te verwerken krijgen. We handelen dit voor hen af met een team van 50+ professionele agents vanuit ons kantoor in Amstelveen.


Marktleider op het gebied van digitaal klantcontact

Digital Customer Care Company heeft sinds 2006 enorm veel ervaring opgedaan in de wereld van digitaal klantcontact. Als een van de eerste digitale contactcenters van Nederland is Digital Customer Care Company een echte marktleider en dus de betrouwbaarste keuze als het gaat om digitaal klantcontact.

De kennis die we hebben opgedaan delen we graag met de rest van Nederland. We geloven namelijk dat je alleen goed geïnformeerd de juiste keuze kunt maken. Onze kennis delen we in drie vormen: informatie, implementatie en consultancy.

Informatieve artikelen op ons blog

Op ons blog is veel informatie te vinden over digitaal klantcontact, zoals live chat en webcare. We behandelen hier vele uiteenlopende onderwerpen zoals het kiezen van een outsourcingbedrijf en het opzetten van een webcare team, maar ook hoe je kunt kiezen tussen self-service en live chat. We publiceren regelmatig nieuwe artikelen die bedrijven informeren en adviseren zodat ze de juiste keuzes kunnen met betrekking tot webcare.

Implementatie en consultancy digitaal klantcontact

Voor wie wil beginnen met digitaal klantcontact maar er eigenlijk niets over weet en/of er geen ervaring mee heeft, bieden we zowel implementatie- als consultancydiensten. Hierin helpen we bij aspecten zoals het configureren van de software en het opstellen van de business rules. We helpen u ook de juiste software te selecteren en deze helemaal passend te maken bij uw website.


Onze passie is het online helpen van klanten

Het leveren van een toonaangevende Customer Experience betekent dat we van elke medewerker in ons Customer Experience Team verwachten dat ze onze passie om klanten te helpen delen. Het betekent óók het managen van een ecosysteem van tools en digitale communicatiekanalen, zoals Facebook en Twitter, live chat en WhatsApp. Daarmee leveren we onze opdrachtgevers de best mogelijke klantervaring. Onze tools zijn gerenommeerde systemen en contactcenterplatforms voor omnichannel interactie. Bovendien werken wweij met internationale standaarden voor Customer Experience, COPC®, ondersteund door onze eigen, unieke klantervaring in de markt.

Dit schept veel mogelijkheden om elke interactie te verbeteren en van elke interactie te leren. Dit alles doen we 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.


Meertalig klantcontact

Vandaag de dag zijn veel bedrijven niet meer alleen binnen onze eigen landgrenzen werkzaam. Om aan de toenemende vraag naar customer care in andere talen dan Nederlands tegemoet te komen biedt Digital Customer Care Company niet alleen ondersteuning in het Nederlands, maar ook in het Engels, Duits, Frans, Italiaans, Portugees en Spaans. Op dit moment bieden we in deze talen volwaardige klantenservice.


Grote en middelgrote klanten

Grote bedrijven kiezen bewust voor kwaliteit. En dat is precies de reden dat Digital Customer Care Company een aantal grote spelers tot zijn klanten mag rekenen. UNICEF, Makelaarsland, EP, Hewlett Packard Enterprise en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen zijn slechts enkele van de velen bedrijven die u reeds voor gingen. Onze kwaliteit komt vanuit onze ervaring en kennis, maar we doen er meer aan om deze kwaliteit vast te houden. En de tevredenheid van onze klanten bewijst dat we kwaliteit leveren:

“Hoewel HPE al 10 jaar digitaal klantcontact op haar sites aanbiedt, wisten wij dat het kanaal nog effectiever ingezet kon worden. Ik heb uiteindelijk Digital Customer Care Company ingehuurd vanwege haar expertise in digitaal klantcontact en rijke ervaring met dit kanaal. Aan het eind van het adviestraject is het aantal leads uit chats met 108% toegenomen ten opzichte van het begin van het project. Dit is een fantastisch resultaat!”

– Peter Luijbregts

Senior Director Marketing Operations

Hewlett Packard Enterprise


Kwaliteit gegarandeerd

Digital Customer Care Company begrijpt als digitaal contactcenter dat het afleveren van goed werk uiterst belangrijk is. Het succes van een bedrijf valt of staat immers grotendeels met het klantencontact. Daarom garanderen wij u de beste kwaliteit. Dit doen we op twee manieren: we hebben alleen agents in dienst die KSF-gecertificeerd zijn en we bieden klanten een Service Level Agreement.

KSF-certificering

Bij Digital Customer Care Company werken alleen professionele customer care agents. Dat betekent dat iedereen die voor ons werkt gecertificeerd is bij de Klantenservice Federatie (KSF). De KSF is de brancheorganisatie voor klantencontact. Hun certificering wordt door veel bedrijven gebruikt. Bijvoorbeeld Vodafone, Ahold, ABN-AMRO en Randstad. Het branchecertificaat van de KSF waarborgt (en ontwikkelt) de kwaliteit van klantencontact, maar werkt ook aan beeldvorming en zorgt ervoor dat de juiste mensen worden aangetrokken en behouden.

Service Level Agreement

Klanten van Digital Customer Care Company krijgen naast het reguliere contract ook de mogelijkheid om een Service Level Agreement af te sluiten. Dit is een overeenkomst waarin specifieke leveringsafspraken staan tussen twee partijen: Digital Customer Care Company en u, de klant. Deze afspraken zijn bindend en bevatten ook een boeteclausule. Onze garantie is het volgende:

  • minimale beschikbaarheid van de dienst: 99,9%,
  • maximale responstijd bij live chat 30 seconden en bij webcare 15 minuten, en
  • minimale eindklanttevredenheid: 95%

Digital Customer Care Company

Digital Customer Care Company levert een totaaloplossing voor digitaal klantcontact en neemt onze opdrachtgevers veel werk uit handen. Onze samenwerkingen verschillen in omvang: soms gaat het alleen om eerstelijns contact en soms alleen om contact buiten kantooruren. Voor weer andere klanten handelen we al het digitale klantcontact af: via live chat, Twitter, Facebook en andere kanalen, in meerdere talen.

Anthony Carter is de directeur en eigenaar van het bedrijf. Zijn missie, en die van alle medewerkers van Digital Customer Care Company, is het leveren van uitstekende online klantenservice en het converteren van bezoekers naar leads, aanvragen of orders.