Analytics en business intelligence

Digital Customer Care Company maakt gebruik van de geavanceerde tekstanalysesoftware van IBM Watson om feedback te verzamelen uit uw digitale kanalen.

Analytics

Naarmate meer en meer consumenten online met bedrijven communiceren wordt het steeds belangrijker om waarde uit ongestructureerde, tekstuele feedback te halen. Digital Customer Care Company maakt gebruik van de geavanceerde tekstanalysesoftware van IBM Watson om feedback te verzamelen uit uw digitale kanalen. Daarmee analyseren we onder andere:

  • selfservicekanalen;
  • notities van agents;
  • enquêteresultaten;
  • klantsentiment;
  • telefoon, chat, e-mail, sociale en mobiele interacties.

Data omzetten in kansen voor uw organisatie

We geven uw conversiecijfers een boost met de data die onze verkoop- en klantenservice-experts verzamelen. Wij doen dit 24 uur per dag, 365 dagen per jaar!

Klantinteracties zijn gecategoriseerd op basis van automatisch gedetecteerde onderwerpen waarmee we duizenden gegevenspunten kunnen doorzoeken. Daarmee kunnen we niet alleen de problemen van uw klanten identificeren, maar ook kansen zien voor loyaliteit, retentie en omzet. Concreet kunnen wij hiermee:

  • grote verzamelingen tekst automatisch sorteren en organiseren;
  • nauwkeurige gegevens verstrekken;
  • dieper inzicht geven in het klantsentiment en snel de oorzaak van eventuele problemen identificeren.

Business intelligence (BI)

Digital Customer Care Company gebruikt Google Looker Studio (voorheen: Google Data Studio) om duidelijk inzicht in klantactiviteiten te krijgen. We tillen met behulp van deze cloudtool bedrijfsrapportages naar een hoger niveau.

Met de rapportagemogelijkheden van Digital Customer Care Company kunt u uw bedrijf op een geheel nieuwe manier begrijpen. Zo kunt u bijvoorbeeld:

  • relevante gegevens uit meerdere bronnen in één enkele applicatie beheren;
  • associaties in uw data verkennen;
  • sociale besluitvorming mogelijk maken door veilig en real-time samen te werken;
  • gegevens met geavanceerde grafische afbeeldingen visualiseren;
  • in één handeling alle gegevens doorzoeken;
  • werken met dynamische apps, dashboards en analysetools;
  • toegang krijgen tot en analyseren en vastleggen van gegevens vanaf mobiele apparaten.