Webcare uitbesteden

Met Digital Customer Care Company kunt u erop vertrouwen dat de buzz rond uw organisatie constant in de gaten gehouden wordt en dat er snel en vakkundig op berichten wordt gereageerd.

Wat is webcare?

Webcare is de benaming voor online klantenservice. Waarschijnlijk hebt u al mensen aan de telefoon zitten die dagelijks de vragen en klachten van uw klanten behandelen. Digital Customer Care Company neemt graag het stukje online klantenservice van u uit handen. We houden alle social media kanalen en WhatsApp in de gaten en reageren direct. Het is namelijk best een pittige en tijdrovende klus om webcare goed te doen. Lees verder…

Waarom webcare?

Een belangrijk kenmerk van online geplaatste opmerkingen, klachten of vragen is dat deze makkelijk en snel gedeeld kunnen worden, zodat deze veel sneller een groter bereik hebben dan een in de fysieke wereld geplaatst bericht. Snel reageren op vragen, opmerkingen en klachten die online geplaatst worden is dus belangrijk. Mits webcare goed georganiseerd is, heeft het vele voordelen voor zowel u als uw klanten. Lees verder…

Webcare uitbesteden aan Digital Customer Care Company

Wanneer u kiest om de webcare van uw organisatie uit te besteden aan Digital Customer Care Company, kunt u erop vertrouwen dat de buzz rond uw organisatie constant in de gaten gehouden wordt. Snel en goed reageren hoort daarbij.

Allereerst gaat het natuurlijk om uw zakelijke Facebook, Twitter en Instagram account, maar ook WhatsApp en Messenger handelen we af. We beantwoorden berichten op een manier die uw doelgroep aanspreekt en die bij uw merk past; Voordat we de webcare van u overnemen, verdiepen we ons eerst in uw bedrijf. Wat voor merk heeft u, wat is uw corporate identity, wat is uw doelgroep en hoe moeten we die benaderen? Op deze zaken stemmen wij onze webcarestrategie af.

Ook wanneer we zien dat er buiten uw eigen pagina’s om over u wordt gepraat, komt ons webcareteam meteen in actie. We houden op sociale media alle signalen in de gaten die met uw organisatie te maken hebben. Door persoonlijk contact met uw klanten laat u zien dat u een bedrijf bent dat naar zijn klanten luistert en meedenkt en meeleeft. Lees verder over onze werkwijze.

Waarom Digital Customer Care Company?

Experts in webcare

We concentreren ons uitsluitend op dialogen met uw klanten. We doen geen social media marketing en creëren ook geen content.

Onze passie

Onze passie is het helpen van klanten. Dit is dan ook onze kernactiviteit.

Uitstekende klantervaring

We werken met een professioneel team die met een gedegen training uw klanten te woord staan en zo een uitstekende klantervaring leveren.

Service Level Agreement

We hebben de zwaarste SLA in de branche. We garanderen een reactietijd van maximaal 15 minuten. Zo niet, dan krijgt u van ons geld terug!

Meertalig

We werken met een internationaal team van native agents en leveren webcare in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans.

Omnichannel

We ondersteunen vele communicatiekanalen, waaronder e-mail, Facebook, Twitter en Whatsapp, maar ook live chat.

De beste technologie

We werken uitsluitend met geavanceerde technologie die ons in staat stelt om op een efficiënte manier razendsnel signalen over uw merk op social media op te vangen.

Ruime openingstijden

We zijn 24 uur per dag geopend, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar!